W październiku zostanie zorganizowana kolejna akcja bezpłatnego odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i odpadów wielkogabarytowych. Osoby zainteresowane takim odbiorem muszą wcześniej powiadomić urząd lub sołtysa i są zobowiązane do wystawienie tych odpadów przed posesję. W załączniku podajemy dokładny harmonogram zbiórki.
Odpady, które mogą zostać oddane w ramach prowadzonej zbiórki:
- wszystkie przedmioty zawierające elementy elektryczne i elektroniczne, pochodzące z gospodarstw domowych,
- stoły, szafy, krzesła, sofy,
- dywany, wózki dziecięce, materace, rowery, zabawki dużych rozmiarów,
- wanny, drzwi, umywalki, muszle toaletowe, itp.
Odpady, których nie można oddać w ramach prowadzonej zbiórki:
- odpady remontowo-budowlane,
- opony, części samochodowe,
- odpady zielone, np. gałęzie, trawa w workach,
- odpady zmieszane oraz odpady odbierane z posesji w systemie workowym (papier, szkło, plastik, odpady biodergadowalne),
- odpady pochodzące z działalności gospodarczej i rolniczej
Odbiór odpadów nastąpi wyłącznie sprzed posesji. Osoby zainteresowane odbiorem odpadów zobowiązane są do wcześniejszego zgłoszenia adresu nieruchomości do Urzędu Gminy w Lubinie w terminie do 7 dni przed terminem odbioru odpadów pod nr tel. 76 84 03 126 lub u sołtysa miejscowości. Harmonogram odbioru odpadów w załączniku poniżej.
(IW, SR)