Przypominamy, że rozpoczęła druga część jesiennej zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i odpadów wielkogabarytowych. Organizatorem akcji, w ramach której wszyscy mieszkańcy Gminy w wyznaczonych miejscach w swoich miejscowościach będą mogli bezpłatnie oddać wyżej wymienione odpady jest Gmina Lubin wraz z firmami MPO Sp. z o.o. oraz A.S.A Eko Polska Sp. z o.o.
Odpady, które mogą zostać oddane w ramach prowadzonej zbiórki:
wszystkie przedmioty zawierające elementy elektryczne i elektroniczne, pochodzące z gospodarstw domowych,
stoły, szafy, krzesła, sofy,
dywany, wózki dziecięce, materace, rowery, zabawki dużych rozmiarów,
wanny, drzwi, umywalki, muszle toaletowe, itp.
Odpady, których nie można oddać w ramach prowadzonej zbiórki:
odpady remontowo-budowlane,
opony, części samochodowe,
odpady zielone, np. gałęzie, trawa w workach,
odpady zmieszane oraz odpady odbierane z posesji w systemie workowym (papier, szkło, plastik, odpady biodergadowalne),
odpady pochodzące z działalności gospodarczej i rolniczej.
W załączeniu terminy i miejsca zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Lubin:
Daty i miejsca zbiórki-listopad